Boekingsvoorwaarden

 

Persoonlijke Gegevens:

Bij het reserveren van een massagebehandeling op de “volgende kanalen” hetzij telefonisch, whatsapp of via online boeking op onze website.

Hebben wij bepaalde gegevens van u nodig om uw afspraak te mogen bevestigen o.a.

  • Uw volledige naam
  • Geboorte datum
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer

U mag ervan uitgaan dat wij zorgvuldig omgaan met privacy gevoelige gegevens volgens de AVG richtlijn.

Deze gegevens hebben wij nodig voor een dossier vorming en voor onze administratie. Aangezien sommige behandelingen dat vereist o.a. Sportmassage en therapeutische behandelingen is het van belang dat uw gegevens correct zijn.

Annuleringsvoorwaarden:

Mocht u niet in staat zijn om uw geplande afspraak na te komen kunt u kosteloos tot aan 24 uur uw afspraak afmelden of verzetten via dit nummer: 06-27285806 of via de mail: info@jubitanasbodycare.nl.

Mocht u online al betaald hebben en u wilt uw afspraak niet verzetten maar enkel annuleren dan krijgt u uw betaalde bedrag terug daar gaan wel transactie kosten van af. U kunt uw teruggave verwachten binnen 3 werkdagen mocht de betaling in het weekend hebben plaatsgevonden dan zal vanaf maandag de terugbetaling worden verwerkt.

Meldt u zich minder dan 24 uur tevoren of bij een no-show dan wordt er 100 % in rekening gebracht! Mocht u online al betaald hebben dan krijgt u geen teruggave van uw aankoop.

Heeft u als optie gekozen voor betaling aan de Salon. Dan accepteren wij uw volgende afspraak enkel als het volledige openstaande bedrag is voldaan.

Treatwell boeking

Mocht u via andere platforms hebben geboekt o.a. Treatwell geldt dezelfde voorwaarden.  

Mocht u een afspraak hebben geboekt en u wilt uw afspraak annuleren dan zult u via deze platform ook uw afspraak moeten annuleren of verzetten doe dit wel tot aan 24 uur!

 Wij zijn niet verantwoordelijk voor miscommunicatie of afspraken die via andere platforms worden gemaakt mocht daardoor een afspraak niet gepland staan of correct wordt gemeld door bijvoorbeeld Treatwell dan zult u dat moeten bekend maken via Treatwell platform. 

Ook is Treatwell verantwoordelijk voor terugbetaling  mocht u via dit platform hebben geboekt. 

Wij maken enkel als externe partij gebruik voor onze reclame uitingen via deze platform. 

Wij zijn altijd bereid voor het zoeken naar een passende oplossing mocht annuleren van uw afspraak niet meer mogelijk zijn via Treatwell (mits u zich houdt aan de geldende regels van de platform) dat wij een passende datum zoeken voor een nieuwe afspraak. 

Wilt u als nog uw afspraak annuleren dan zijn wij niet verantwoordelijk voor teruggave van uw aankoop dan zult u dit samen met Treatwell moeten oplossen wij betalen zelf niet terug voor boekingen vanuit Treatwell.